انقلابي در تجارت


موبايل فقط آينده نيست. انقلابي در تجارت ايجاد کرده استدستگاه هاي تلفن همراه يک ابزار ارتباطي اصلي براي بيشتر مصرف کنندگان در ايالات متحده و تعداد فزاينده اي در سراسر جهان است.


بازاريابي تلفني،[1] فروش تلفني،[2] يا دورفروشي[3] يکي از زيرمجموعه هاي بازاريابي مستقيم است که در آن فروشنده، از ابزاري به نام تلفن، خريدار را براي خريد فراورده يا خدمات تشويق مي‌کند.


يک مطالعه We Are Social نشان مي دهد که 50? جمعيت جهان تلفن همراه دارند و در هر ثانيه 9 کاربر تلفن همراه جديد اضافه مي شوند . آيا اين شگفت آور نيست؟


به همين دليل بازاريابي از طريق موبايل هم براي مشاغل آنلاين و هم براي کارآفرينان ساخت آجر ضروري است.


جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص تلفن مارکتينگ با ما در تماس باشيد


بنابراين ، بازاريابي موبايل چيست؟ هدف قرار دادن کمپين هاي بازاريابي براي کاربران دستگاه هاي تلفن همراه. اگر اين کار را انجام نداديد ، خود را براي شکست در برابر رقبا آماده کنيد.


تبليغ کنندگان قبلاً جلب کرده اند. در سال 2013 ، 22.1 درصد دلار تبليغات جستجوي ديجيتال براي موبايل هزينه شده است. انتظار مي رود اين سهم تا سال 2017 به 59.6 درصد برسد … و اين فقط براي ايالات متحده است!


و ، در مورد بازاريابي از طريق ايميل چه؟ طبق نمودار Sherpa بازاريابي ، نرخ باز کردن ايميل تلفن همراه در حال بهبود است ، همانطور که نمودار زير نشان مي دهد:


اين امر باعث مي شود بازاريابي از طريق تلفن همراه به يک تاکتيک اصلي براي رشد تجارت شما تبديل شود. قسمت زيباي بازاريابي موبايل اين است که به خوبي کار مي کند و برخي از مشاغل از قبل داده هاي خود را به اشتراک مي گذارند.


داستان هاي موفقيت در بازاريابي موبايل


تصور کنيد که با مرور يک فيلم ، هر بار که لمس مي کنيد ، با فراخوان براي تماشاي يک تريلر ، اثر انگشت خون آلود روي صفحه مشاهده مي کنيد. آيا شما به آن عمل مي کنيد؟


جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص تلفن مارکتينگ با ما در تماس باشيد


بيش از پنج ميليون بيننده اين کار را کردند ، وقتي HBO از اين روش براي جذب کاربران تلفن همراه به تريلر True Blood خود استفاده کرد.


در اينجا يک داستان موفقيت ديگر وجود دارد … صليب سرخ آمريکا يک کمپين اهداي پيام کوتاه را آغاز کرد ، و از مردم مي خواست با پيام کوتاه کمک مالي کنند. که منجر به 50 ميليون دلار کمک مالي شد .


بنابراين ، چگونه مي توانيد از موفقيت مشابهي براي تجارت آنلاين خود برخوردار شويد؟ با اجراي 14 نکته اي که قصد دارم در زير با شما به اشتراک بگذارم:


 سايت خود را با موبايل دوستانه کنيد


اينفوگرافيک توسط Ad60 نشان مي دهد که 8? از کل بازديد ديجيتال از طريق تلفن هاي هوشمند و تبلت ها حاصل مي شود. تجارت الکترونيکي موبايل نيز در حال افزايش است:


در سال 2015 پيش بيني مي شود که خريداران آنلاين 25 ميليارد دلار هزينه کنند.


جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص تلفن مارکتينگ با ما در تماس باشيد


به همين دليل اولين کاري که بايد قبل از شروع يک کمپين بازاريابي موبايل انجام دهيد اين است که سايت خود را با تلفن همراه سازگار کنيد . شما بايد اطمينان حاصل کنيد که منوها و محتوا براي کاربران به خوبي نمايش داده مي شوند و نمي توانيد اين کار را انجام دهيد مگر اينکه يک موضوع مناسب براي موبايل داشته باشيد.


اگر از وردپرس استفاده مي کنيد انجام اين کار واقعاً آسان است. اگر بودجه محدودي داريد ، موضوعات رايگان وجود دارد . يا مي توانيد روي يک موضوع برتر که با تمام سيستم عامل هاي تلفن همراه سازگار است سرمايه گذاري کنيد.


اگر نمي خواهيد موضوعي را نصب کنيد ، گزينه ديگري وجود دارد: استفاده از افزونه WPtouch mobile براي سازگاري سايت با موبايل.


سايت خوب


در اينجا چگونگي ايجاد سايت دوستانه وردپرس با WPtouch براي موبايل دوستانه وجود دارد:


جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص تلفن مارکتينگ با ما در تماس باشيد


مرحله شماره 1: WPtouch را بارگيري و نصب کنيد. براي اين کار ، وارد سايت وردپرس خود شويد ، از طريق لينک پلاگين ها برويد و “افزودن جديد” را کليک کنيد. WPtouch را جستجو کنيد ، سپس روي پيوند “بارگذاري” کليک کنيد.


مرحله شماره 2: پلاگين را بارگذاري و فعال کنيد. سپس ، به WPtouch> Dashboard> Core Settings برويد ، روي آن برويد و کليک کنيد.


تنها کاري که بايد انجام دهيد افزودن عنوان سايت است. جدا از آن ، شما مي توانيد همه چيز را همانطور که هست بگذاريد.


به پايين پيمايش کنيد و روي “ذخيره تغييرات” کليک کنيد.


همين. سايت شما اکنون براي موبايل مناسب است.


مرحله شماره 3: براي اطمينان از عملکرد آن ، سايت خود را آزمايش کنيد تا ببينيد آيا در تلفن هاي هوشمند و رايانه هاي لوحي خوب به نظر مي رسد.


 محتواي دوستانه تلفن همراه ايجاد کنيد


براساس آنچه کاربران موبايل در هنگام حرکت به آن نياز دارند ، محتوا بنويسيد. اگر از رايانه شخصي خود براي نوشتن آنلاين استفاده کرده ايد ، ممکن است فکر کنيد که همه برگه ها ، صفحات و پيوندها مرتبط و ضروري هستند. در اين عصر متحرک ، آنها نيستند.


بايد به خاطر داشته باشيد که بيشتر دستگاه هاي تلفن همراه محتوا را در صفحه کوچکي نمايش مي دهند. و ، کاربران تلفن همراه به صفحه About شما اهميتي نمي دهند . آنچه براي آنها مهم است اين است که چرا آنها در وهله اول آمده اند. نوشتن تيترهاي خوب يکي از راه هاي ارائه است.


نوشتن سرفصل هاي خود:


هنگامي که براي کاربران تلفن همراه مي نويسيد ، صفحه نمايش گسترده رايانه براي نمايش عناوين طولاني را نداريد. عناوين خود را کوتاه تر و متقاعد کننده تر کنيد ، تا به محض ديدن خواندن ، مزيت مطالعه را نشان دهيد.


جهت کسب اطلاعات بيشتر در خصوص تلفن مارکتينگ با ما در تماس باشيد



تلفن مارکتينگ

، ,مي ,کنيد ,تلفن ,موبايل ,يک ,تلفن همراه ,خود را ,اطلاعات بيشتر ,از طريق ,بيشتر در ,تلفن همراه سازگار

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


weirelori همه چیز درباره باتری گوشی، شارژر و روش های شارژ کردن پناهِ او erinlula صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام publicinformation مطالب اینترنتی معرفی بهترین های وب ایران Ž آموزش تعمیرات موبایل
دزدگ